05.05.2016

Wykaz szkoleń, stanowiących kolejny element modułu kształcenia poświęconego autoprezentacji


Szanowni Państwo.

Zgodnie z zapowiedzią przekazuję wykaz szkoleń, stanowiących kolejny element modułu kształcenia poświęconego autoprezentacji i praktycznym aspektom przedsiębiorczości.

  1. „Jeśli nie etat, to co? Działalność gospodarcza w pigułce" (Prowadzący: Anica Knera)
  2. „Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej” (Prowadzący: Monika Banaszewska)
  3. „Finansowanie działalności gospodarczej” (Prowadzący: Andrzej Pasikowski)
  4. „Podstawy księgowości” (Prowadzący: Grzegorz Pytko)
  5. „Asertywność” (Prowadzący: Grażyna Śliwińska)
  6. „Savoir vivre w praktyce” (Prowadzący: Grażyna Śliwińska)
  7. „Prezentacje i wystąpienia publiczne” (Prowadzący: Monika Domańska)
  8. „Rozmowa kwalifikacyjna” (Prowadzący: Monika Domańska)
  9. „Komunikacja interpersonalna” (Prowadzący: Janusz Grząśko)
  10. „Radzenie sobie ze stresem” (Prowadzący: Janusz Grząśko)
  11. „Negocjacje” (Prowadzący: Janusz Grząśko)
  12. „Twórcze myślenie” (Prowadzący: Janusz Grząśko)

Harmonogram realizacji tych szkoleń podany jest w załączniku.

Zajęcia prowadzone będą w grupach 20 i 25 osobowych, w związku z tym uczestnictwo w nich będzie możliwe jedynie po wpisaniu się na odpowiednia listę.

Zapisy na powyższe szkolenia będą przyjmowane w Dziekanacie WGGiOŚ, w pok. 20a, w dniach:

  • 10 maja w godz. 9.00-13.00,
  • 11 maja w godz. 9.00-13.00,
  • 12 maja w godz. 11.00-15.00,
  • 13 maja w godz. 9.00-13.00.  

Łącznie, w celu uzyskania zaliczenia z modułu kształcenia dotyczącego autoprezentacji i praktycznych aspektów przedsiębiorczości, każdy student musi zrealizować 60 h zajęć, w tym:

  • 10 h wykładów
  • 35 h szkoleń
  • 12 h pracy własnej (przygotowanie CV i LM oraz prezentacji/wystąpienia publicznego)
  • 3 h konsultacji indywidualnej z doradcą zawodowym

Pełnomocnik Dziekana ds. Praktyk
dr hab. Marek Rembiś